مرمریت دهبید سفید

مرمریت دهبید

سنگ مرمریت دهبید را به جرات میتوان یکی از برترین و با کیفیت ترین مرمریت های ایران دانست. معادن این سنگ متنوع هستند. هر معدن رنگ و سورت مخصوص به خود را دارد. برخی از این معادن عبارتند از :

  • دهبید شایان
  • دهبید زارعی
  • دهبید کوه سفید
  • دهبید انگورک
  • دهبید چاه مرغی

که سنگ دهبید چاه مرغی کیفیت به مراتب بالاتری از بقیه معادن دارد. رنگ این مرمریت از سفید با خطهای تیره رو روشن تا کرم یک دست میباشد. هرچه خط و طرح در سنگ مرمریت دهبید کمتر باشد کیفیت و قیمت بالاتری دارد. سورتهای بالای این سنگ بیشتر در نماهای ساختمان های لوکس و لاکچری بکار میرود.

مرمریت دهبید

مشخصات فنی سنگ دهبید

سنگ مرمریت دهبید با زیبایی خیره کننده میتواند جزو انتخاب های اول ساختمان سازان باشد. تنوع رنگی در این سنگ بسیار بالاس. این سنگ با داشتن جذب آب کم تخلخل ناچیز و سابپذیری بالا دارای کیفیت فوق العاده ای است.  از نظر فنی ٬ سنگی ایده آل است که تمامی فاکتور های آن متناسب باشد.

کاربرد سنگ  دهبید

 تحمل فشاری سنگ مرمریت دهبید بسیار بالا است. این سنگ بسیار ایده آلی برای استفاده در کف و تمامی اماکن پر رفت آمد است. جذب آب مرمریت دهبید بسیار کم است. این امر باعث شده تا علاوه بر کاربرد آن برای زیبایی بتوان از آن استفاده فراوان کرد.  در اماکنی که شستشو و استفاده از مواد شیمیایی بالاست نسبت به دیگر مرمریت ها مقاوم تر است.

مرمریت دهبید

سنگ دهبید و صادرات آن

این سنگ برای صادرات سنگ بسیار مناسبی است .طرح و رنگ روشن و منحصر به فرد این سنگ ٬ مقاومت فشاری بالا ٬ رنگ زیبا از فاکتور های مهم این سنگ است . مرمریت دهبیدبه یکی از اهداف صادرات تبدیل شده است.

مرمریت دهبید

قیمت مرمریت دهبید

این سنگ به مانند دیگر سنگها دارای قیمت متنوعی است. برخی فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت مرمریت دهبید عبارتند از:

ابعاد : ابعاد برش سنگ به طور مستقیم بر قیمت سنگ تاثیر میگذارد. هرچه ابعاد برش بزرگتر باشد قیمت مرمریت دهبید بالاتر است.

ضخامت : ضخامت سنگ تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد بر قیمت آن اضافه میکند. قطر معمولی برای مصارف داخل ایران ۱.۸ تا ۲ سانتی متر است. برای صادرات ۲ سانت کامل بریده میشود.

رنگ و معدن : هر معدن رنگ سنگ مختص به خود را دارد. هرچه رنگ سنگ روشن تر و تراکم سنگ بیشتر باشد قیمت بالا تر است.

برای دریافت قیمت سنگ مرمریت دهبید با ما تماس بگیرید.

سنگ کفسنگ نما داخلیسنگ نمای خارجیمقالات سنگ ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *