کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

مرمریت مرودشت

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

سنگ مرمریت به عنوان سنگ‌ های دگرگون شده به شمار می‌آید . با توجه به مواد معدنی موجود از ناخالصی‌ ها به سنگ‌ های مرمریت رنگ‌های متنوعی بخشیده است . سنگ مرمریت به عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌ های ساختمانی به شمار می‌آید . با توجه به خصوصیات هر نوع مرمریت ، کاربرد سنگ مرمریت نیز متفاوت می‌باشد . سنگ‌ های مرمریت در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد . تا حدودی از یک سری از آن‌ ها با متراژ بسیار کم و آن هم به صورت ترکیبی با سنگ‌ های تراورتن مورد استفاده قرار می‌دهند .

مرمریت مارشال مشکی

دسته بندی مرمریت

کاربرد سنگ مرمریت را می‌ توان به دسته‌ های متنوعی تقسیم کرد . با توجه به بخش‌ های موجود در ساختمان می‌ توان به کاربرد سنگ مرمریت در راه پله ، پارکینگ ، آشپزخانه ، کف ساختمان و بدنه اشاره کرد . از سنگ‌ های مرمریت علاوه بر ساختن‌ های نماهای داخلی ساختمان ، می‌توان در ساختن و تزئین اشیا تزئینی نیز مورد استفاده قرار داد . یکی از موارد استفاده از آن ها را می‌توان به استفاده جهت ساخت و طراحی انواع مجموعه‌های سنگی اشاره کرد . باتوجه به چگالی بیشتر سنگ‌ های مرمریت نسبت به سنگ‌های تراورتن از این دسته از سنگ‌های ساختمانی . به نوعی می‌توان کاربرد سنگ مرمریت را در استفاده در سنگ فرش ، کف و پله ساختمان دانست . جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد انواع سنگ مرمریت با ما در تماس باشید .

مرمریت خوبسنگان

سنگ مرمریت که از دیرباز در ساخت بناها در رم و یونان و دیگر نقاط جهان استفاده میشده است .از نوع سنگهای دگرگون شده  برپایه کربنات کلسیم بوده که از کلسیت، دولومیت و کریستالها تشکیل شده است. ظاهر منحصر به فرد آن که شامل موج هایی با طرحهای مختلف. بعضا به رنگهای متنوع و زیبا میباشد آنرا برای بسیاری از استفاده ها به گزینه ای مناسب تبدیل کرده . با توجه به طیف گسترده انواع آن سلیقه های مختلفی را برآورده مینماید.

مرمریت مشکی نجف آباد

سنگ مرمریت جزء محبوب ترین سنگ های ساختمانی بشمار می آید . شکوه و زییایی بی کران آن سبب محبوبیت خیلی زیاد آن شده است ، حالا با وجود اینکه این سنگ خیلی سریع خط و خش و لک میگیرد و قیمتی خیلی بالایی دارد .بازهم از محبوبیت آن کاسته نشده است . شفافیت ، براقی ظاهری آن را بی نقص نشان میدهد. باید بدانید که این سنگ نسبت به مابقی سنگ ها نگهداری بیشتری نیاز دارد.

سنگ مرمریتسنگ نما داخلیسنگ نمای خارجیمقالات سنگ ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *