چه سنگی برای نما داخلی و چه سنگی برای نما خارجی مناسب است؟

اسلب فور مچ

سنگ نما اصفهان به دلیل ویژگی‌های برجسته‌اش، از جمله دوام، زیبایی، و جذابیت طبیعی، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساختمان‌ها شناخته می‌شود. این سنگ‌ها بعنوان سنگ نمای داخلی در فضاهای داخلی مسکونی تا ساختمان‌های عمومی استفاده می‌شوند. تنوع شکل و رنگ این سنگ‌ها، معماران، طراحان و سازندگان را جذب می‌کند و خرید سنگ نما در اصفهان، با توجه به آسانی و قیمت مناسب، یکی از چالش‌های مهم برای افرادی که به دنبال استفاده از آن در ساختمان‌های خود هستند، تبدیل به یک فرصت شگفت‌انگیز شده است.

خرید سنگ نما اصفهان + قیمت سنگ نما ارزان | ملل سنگ

سنگ نمای داخلی

سنگ نمای داخلیسنگ های با ظاهر زیبا بهترین گزینه برای استفاده در فضای داخلی ساختمان می باشند. در هنگام انتخاب سنگ برای دکوراسیون داخلی، میزان استحکام و مقاومت سنگ به علت کار شدن در محیطی محفوظ، اهمیت کمتری در مقایسه با استحکام سنگ های مورد استفاده در نمای خارجی ساختمان دارند.

رنگ و طرح سنگ یکی از مهمترین آیتم ها در انتخاب می شوند. علت های زیادی برای روی آوردن طراحان دکوراسیون داخلی به استفاده از سنگ طبیعی وجود دارد. که از این عوامل می توان به همخوانی سنگ طبیعی با انواع سبک های طراحی همچون مدرن، کلاسیک و یا هنری و .. اشاره نمود.

سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان، سنگ گرانیت کرم نهبندان، سنگ گرانیت طوسی نهبندان

عوامل موثر

از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب سنگ برای فضای داخلی میتوان به خاصیت هایی همچون نگهداری و نظافت آسان، اقتصادی و مقرون به صرفه بودن. عمل کردن همچون عایق صوتی در برابر سر و صدا و انتقال روح طبیعت به فضای خانه اشاره نمود. که تمامی این محاسن موجب شده سنگ طبیعی به عنوان یک جز لاینفک مصالح استفاده شده توسط طراحان فضای داخلی ساختمان تبدیل شود.

انواع سنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان

انواع اسلبسنگ‌هایی مانند مرمریت، مرمر، چینی و… به علت عدم تماس با ناملایمات جوی انتخاب مناسبی برای نمای داخلی می باشند. البته برخی از مردم به علت رنگ و طرح های خاص تراورتن و سنداستون مایل هستند. از این سنگ‌ها در داخل ساختمان نیز استفاده کنند. امکان چنین انتخابی وجود دارد و از لحاظ فنی هیچ اشکالی ایجاد نمی کند.

این سنگ‌ها می‌توانند جلوه‌های بسیار زیبایی را در لابی‌ها، پاگردها، اطراف درب آسانسورها، دیوارهای راه‌پله، دیوارهای پارکینگ و… خلق کنند. مرمریت، تراورتن، گرانیت، چینی، لایم استون و تقریبا تمام سنگها را میتوان برای دیوار های داخلی ساختمان به کار برد . این به خاطر محافظت سنگ از ناملایمات جوی در فضای داخلی ساختمان می باشد.

پیشنهاد مطالعه : “خرید سنگ ارزان در اصفهان – ۴ نوع سنگ تراورتن ارزان”

نمای داخلی ساختمان

نمای داخلی ساختمان همچون دیواره های پارکینگ محلی مناسب جهت استفاده از سنگهای مرمریت می باشند. زیرا سنگ های نصب شده در معرض مستقیم تابش آفتاب نبوده و با عوامل سایشی و ضربه ای کمتری نیز برخورد دارند . مواد شوینده مورد استفاده جهت تمیز کاری، تاثیر مخرب کمی بر روی سنگ های مرمریت میگذارند .

به لطف ورود تکنولوژی های جدید فرآوری سنگ، یکی از انواع جدید سنگ که برای استفاده در فضای داخلی مورد استقبال قرار گرفته است. سنگ آنتیک است که از این نوع سنگ در نمای داخلی ساختمان به خصوص فضای سالن نشیمن و اتاق ها می گردد. سنگ آنتیک همان سنگ با برش متفاوت و بدون ساب می باشد،که زيبايی خاصی دارد‌. بيش از 99 درصد از سنگ‌هايی كه آنتيك می شوند‌، از نوع سنگ‌های تراورتن می باشند.سنگ نما

سنگ در صنعت ساختمان

سنگ یکی از مصالحی است که همواره در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال طبیعی به وفور در طبیعت یافت می شود. برای مصارف گوناگون در ابعاد و اشکال مختلف به کار می رود. سنگ ها دارای طرح ها و ساختار متفاوت هستند و هر کدام دارای قابلیت های منحصر بفرد می باشند.

برخی از آنها مقاومت بالایی داشته و در مکان هایی که در معرض عوامل محیطی مختلف قرار دارند پایداری خود را حفظ می کنند. اما برخی دیگر به علت استحکام پایین قابل استفاده در هر مکان نیستند.

از گذشته های دور تا امروز سنگ یک انتخاب رایج برای کفپوش و دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی به شمار می آید. سنگی که برای این قسمت از ساختمان انتخاب می شود باید از مقاومت بالایی در برابر نفوذ نم و رطوبت برخوردار باشد . زیرا در این مکان ها آب مدام مورد استفاده قرار می گیرد و امکان رسیدن نم و رطوبت به لایه زیر سنگ وجود دارد.مرمریت مارشال طلایی کاشانعلاوه بر آن سنگ به کار رفته در حمام و دستشویی در معرض مواد شیمیایی و شوینده قرار می گیرد و باید تمیز شود. به همین دلیل علاوه بر عدم جذب رطوبت، سنگ باید از استحکام لازم در برابر مواد خورنده، اسیدی و بازی برخوردار باشد.


خرید آنلاین سنگ نما اصفهان

برای خرید آنلاین سنگ نما از اصفهان، بهترین گزینه گروه ملل سنگ است. ما به شما شرایط عالی برای خرید عمده سنگ اصفهان را ارائه می‌دهیم. با قیمت مناسب، هزینه حمل و نقل مساوی به سایر شهرها، امکانات ارسال سریعتر و هزینه مناسب‌تر ارسال بار از این منطقه، ملل سنگ بهترین انتخاب برای خرید سنگ نما اصفهان می‌باشد. مشاوران ما آماده‌اند تا با ارسال عکس و فیلم محصول، شما را راهنمایی کنند. بهترین سنگ نما را با گروه ملل سنگ انتخاب کرده و خریداری نمایید.

Summary
سنگ نمای داخلی
Article Name
سنگ نمای داخلی
Description
برای استفاده از سنگ نمای داخلی میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین سنگ نمای داخلی را با بهترین قیمت تهیه نمایید.
Author
Publisher Name
ملل سنگ
Publisher Logo

سنگ نما داخلیسنگ نمای خارجیمقالات سنگمقالات سنگ ساختمانی

سنگ نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *