گرانیت جنگلی بیرجند

معادن سنگ گرانیت جنگلی

معادن این نوع از سنگ گرانیت در استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند که یکی  مناطق دارای ذخیره بالای گرانیت در کشورمان میباشد قرار دارد.

ذخیره و تنوع بالای گرانیت این منطقه، باعث شناخته شدن آن در دنیای سنگ شده به طوری که سنگ از این استان به صورت بلوک و کوپ به کشورهای توسعه یافته مانند چین، ایتالیا، آلمان و دیگر نقاط جهان صادر می شود. استخراج این نوع گرانیت در معادن بسیار پر هزینه و مشکل می باشد.

رنگ اصلی زمینه این گرانیت سبز است و به صورت چرمی فراوری می شود. این محصول به دلیل بازی رنگ و شباهت نقوش آن به پخش شدگی رنگ روی بوم نقاشی دارای زیبایی چشم نوازی است و به علت همین طرح و نقش به ان گرانیت آبرنگی گفته می شود. این محصول به صورت تخصصی در یکی از کارخانجات گرانیت تولید و فراوری می شود.

برای به دست آوردن محصول گرانیتی چرمی، سنگ گرانیت باید چندین مرحله در دستگاه قرار گرفته و عملیات ویژه ای روی آن انجام شود. از این سنگ برای دیوارهای داخلی و خارجی و دکوراسیون فضاهای خاص، لابی های لوکس ساختمان استفاده می شود. طرح خاص این سنگ توانسته نظر مهندسین مشهور کشور را به خود جذب کند تا آن را در مکان های مختلف برای جنبه های گوناگون به کار ببرند.

گرانیت ها بسیار سخت بُر هستند و تراکم حجمی بالایی دارند. در فراوری سنگ های گرانیت از هیچگونه ماده پرکننده ای استفاده نمی شود و سنگ، ماهیت طبیعی و نچرال خود را کاملا حفظ می کند. این محصول جزء پرفروش ترین و سالم ترین سنگهای گرانیت است و جزء پر استحکام ترین سنگ های طبیعی می باشد و جذب آب کمتری نسبت به بقیه گروه های سنگ دارد.

سنگ گرانیتسنگ نما داخلیسنگ نمای خارجیمقالات سنگ ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *