سنگ گرانیت سفید زاهدان را میشناسید؟

گرانیت زاهدان

سنگ گرانیت سفید زاهدان

معادن سنگ گرانیت سفید زاهدان در جنوب شرقی شهرستان زاهدان واقع شده و ذخایر سنگ این معدن بر دو میلیون و چهارصد تن دارد. این معدن دارای سالانه ۷۰ هزار تن استخراج سنگ میباشد.و یکی از بزرگ ترین معادن گرانیت کشور است. در این منطقه چندین معدن گرانیت سفید وجود دارد.

گرانیت سفید زاهدان سابقه بسیار خوبی در زمینه صادرات دارد زیرا از جزو سفید ترین و روشن ترین گرانیت های دنیا است. این نوع سنگ، از لحاظ رنگ در گروه سنگ های سفید قرار دارد .به این نوع گرانیت، گرانیت دانه فلفی می گویند به این دلیل که دانه هایی سیاه مایل به قهوه ای به صورت یکنواخت در سطح آن پراکنده شده است. گرانیت سفید زاهدان نمره خوبی را در زمینه اعتبار ساب پذیری نیز کسب می کند.

گرانیت سفید زاهدان

معایب گرانیت زاهدان

اگر در ساختمانی سنگ گرانیت سفید زاهدان مورد خرید قرار گرفت. باید توجه داشت که این سنگ در محیط های مربوط مورد استفاده قرار نگیرد یا شست و شوی زیادی انجام نگیرد.به دلیل بالا بودن درصد آهن آن نسبت به سنگهای دیگر امکان زنگ زدگی دارد.این زنگ زدگی میتوان تاثیر منفی در نمای سنگ داشته باشد.

مزایای گرانیت سفید زاهدان

از نظر مقاومت فشاری و تراکم سنگ قابل اتکا ٬ خوب و با کیفیتی است. فراوری این سنگ به دلیل سختی بالا کمی مشکل میباشد

قیمت گرانیت سفید زاهدان

قیمت این سنگ به دلیل مسافت طولانی و صعب العبور تا کارخانجات فراوری در اصفهان حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از سنگ ها گرانیت نطنز و نهبندان گرانتر میباشد.

کاربرد ها:

راه پله

اپن

فضای بسته

قیمت ها:

پلاک ۴۰ طولی            ۲۳۵٬۰۰۰ تومان

۴۰ * ۴۰                    ۲۶۰٬۰۰۰ تومان

۶۰ *۶۰                     ۳۳۵٬۰۰۰ تومان

پله                           ۳۵۵٬۰۰۰ تومان

اپن عرض ۴۰ و ۵۰       ۳۸۵٬۰۰۰ تومان

سنگ گرانیتسنگ نما داخلیسنگ نمای خارجیمقالات سنگ ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *